کد خبر: 1227994
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
جانشین رئیس سازمان بسیج:

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت ضدصهیونیستی این روز‌های دانشگاه‌های امریکا و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی، گفت: امروز هر کدام از دانشگاه‌های امریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده است. 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در اولین جشنواره مالک اشتر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین، خدمت در سپاه و بسیج را در زمره بالاترین توفیق‌های الهی دانست و گفت: طی چند دهه گذشته ثابت شده که سپاه وارد هیچ عرصه‌ای نشده مگر آنکه موفق و سربلند از آن خارج شده است. 
قریشی افزود: این روز‌ها که شاهد یک رویارویی گسترده با جبهه استکبار (از باقی‌مانده‌های داعش تا درگیری‌های مرزی و برون‌مرزی) و همچنین یک جنگ رسانه‌ای عظیم هستیم، دیدیم که عملیات وعده صادق نیز از سوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با موفقیت کامل انجام شد. 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به وضوح شاهد هستیم که ایران اسلامی با رهبری و هدایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جبهه استکبار را با شکست مواجه کرده است، گفت: در‌حالی‌که طی دهه‌ها و سالیان اخیر، غربی‌ها با رهبری امریکا به دنبال منزوی کردن حداکثری و کامل فلسطین بودند، اما طوفان‌الاقصی، همه برنامه‌های آنان را دگرگون کرد؛ آن افراد غاصبی که به شهرک‌های رژیم صهیونیستی آمده بودند در پی امنیت و رفاه بودند، اما طوفان‌الاقصی همه معادلات آنان را تغییر داد. وی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی به غزه گفت: طی هفت ماهی که از نبرد طوفان‌الاقصی می‌گذرد، حتی یک صحنه را هم نخواهید دید که یک فلسطینی از جبهه مقاومت شکایت کند. 
سردار قریشی در ادامه، عملیات وعده صادق را بسیار هوشمندانه و مبتکرانه دانست و گفت: در حالی‌که سیستم‌های دفاعی چهار کشور اروپایی و غربی از لحظه پرواز پهپاد‌های ما منتظر ورود آن‌ها به مرز ایران و عراق بودند تا آنان را سرنگون کنند، اما دیدیم که ناکام ماندند؛ وظیفه اصلی پهپاد‌های ایرانی در عملیات وعده صادق، به چالش کشیدن سیستم پدافندی رژیم صهیونیستی بود و در این زمینه موفق هم شدند. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هنوز جرئت نمایش تصاویر آن پایگاه‌های نظامی که در عملیات وعده صادق مورد اصابت قرار گرفتند را پیدا نکرده است. 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت ضدصهیونیستی این روز‌های دانشگاه‌های امریکا و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی، گفت: امروز هر کدام از دانشگاه‌های امریکا تبدیل به یک غزه کوچک شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار